Kobiece reklamy

Czym różni się reklama kobieca od reklamy skierowanej do mężczyzn? Formą? Charakterem? A może coś innego przesądza o tym, że dany spot reklamowy uznawany jest przez typowo kobiecy? Musimy sobie uświadomić, że kobieca psychika jest zupełnie inaczej zbudowana niż męska. Na kobiety oddziałują o wiele bardziej kojące dźwięki, spokój, piękne okoliczności przyrody i rodzinny charakter. Jeśli brak tych elementów w kampanii skierowanej do kobiety istnieje prawdopodobieństwo, że nie przyniesie ona oczekiwanego skutku. Wystarczy spojrzeć na reklamy kosmetyków czy środków piorących, by wiedzieć jaka reklama jest skuteczna. Pokazanie zadowolonej kobiety, która wykorzystuje dany produkt, podobnie jak w przypadku męskiej reklamy daje niemal stu procentową pewność i zadowolenie z danej kampanii. Kobiece reklamy, by były skuteczne muszą także wprowadzać rodzinny charakter oraz sprawiać, że czujemy się miło i komfortowo oglądając je. Dodatkowym plusem przemawiającym na korzyść reklamy jest udział w spocie słanej osoby.

Cześć! Miło mi Cię gościć na moim blogu. Nazywam się Kuba Świrad i zawodowo pracuję w firmie która zajmuje się przygotowaniem kampanii reklamowych. Bloga prowadzę w formie dodatkowego zajęcia, jest on ściśle powiązany z pracą, bo ta praca to też moja pasja. Jeśli podobają Ci się treści jakie tutaj zamieszczam to zapraszam do komentowania!