Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznes

Kim jest specjalista SEO i dlaczego warto z nim współpracować

Strategie marketingu internetowego zmieniają się podobnie, jak świat w czasach rewolucji cyfrowej – dynamicznie! Dziś o sile witryny świadczy przede wszystkim skuteczne SEO. Jak je praktykować? Przy pomocy mistrzów z dziedziny SEO! O tym, kim jest specjalista SEO i dlaczego warto podjąć z nim współpracę, dowiesz się z tego artykułu.

O SEO kilka słów

Na początku warto wyjaśnić, co oznaczają te trzy enigmatyczne litery. SEO to skrót od Search Engine Optimization – nazwy strategii, która dąży do podwyższenia pozycji danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Niektórzy określają tę strategię mianem pozycjonowania strony WWW. Aby osiągnąć efekt wysokiej pozycji i częstotliwości wyświetlania, konieczne jest wdrożenie poszczególnych działań w obrębie witryny oraz poza nią.

Działania SEO on-site (w obrębie witryny)

  • optymalizacja kodu HTML tak, aby strona szybko się ładowała i wyświetlała poprawnie;
  • dostosowanie strony do zasad działania algorytmów, które indeksują strony w wynikach wyszukiwania;
  • wdrożenie zoptymalizowanych działań SEO content marketingu;
  • zmiany w strukturze strony poprzez wstawianie linków wewnętrznych.

To tylko część działań, jest wiele innych.

Działania off-site (poza witryną)

  • publikacje w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn itd.);
  • budowanie zaplecza wartościowych linków (link building);
  • content marketing – wpisy i artykuły tematyczne, sponsorowane, blogowe, notatki prasowe;
  • coraz popularniejsze podcasty;
  • wzmianki, opinie, szeptany marketing.

Są oczywiście i inne działania.

Kim jest specjalista SEO

Jak może się domyślasz, specjalista SEO to osoba, która zajmuje się przemyślanym i efektywnym prowadzeniem działań z zakresu Search Engine Optimization. Każdy specjalista SEO powinien być na bieżąco z trendami marketingu cyfrowego, a także aktualnymi warunkami działania algorytmów wyszukiwarki.

Decydując się na współpracę z profesjonalistą z branży SEO, masz gwarancję, że:

  • twoja strona internetowa lub sklep zostaną szczegółowo zbadane poprzez audyt SEO;
  • na podstawie wyników audytu specjalista SEO określi szanse, możliwości wynikające z bieżącego działania twojej witryny;
  • otrzymasz indywidualnie dobraną strategię działań SEO, składającą się z wybranych aktywności on-site i off-site;
  • dostosowana na miarę potrzeb i biznesu strategia SEO zostanie skrupulatnie wdrożona;
  • specjalista SEO będzie na bieżąco weryfikował skuteczność działań SEO, będzie też wprowadzał konieczne zmiany.

Współpraca ze specjalistą SEO zwiększy prawdopodobieństwo pojawiania się witryny na wyższych pozycjach i częstotliwościach w wynikach bezpłatnego wyszukiwania. Oddaj SEO w ręce profesjonalistów, bądź cierpliwy, przygotuj się na inwestycje, a z czasem pojawią się efekty!

Źródło: Quality Factor – agencja interaktywna

Zobacz również

Biznes

Baner  jest bardzo skutecznym i relatywnie tanim sposobem na reklamę. Banery wielkoformatowe są stosowane od wielu lat i nadal bardzo dobrze spełniają swoją funkcję,...

Biznes

Wykorzystywane w działalności gospodarczej instalacje emitujące gazy i pyły mogą mieć negatywny wpływ na środowisko naturalne. Nic więc dziwnego, że wymagają uzyskania stosownego pozwolenia....

Life Style

Już sam fakt konieczności pożegnania bliskiego nie jest łatwy. Towarzyszy temu wiele trudnych emocji. To zresztą moment, do którego nie da się przygotować, ani...

Biznes

Instalacje gazów medycznych w placówkach opieki zdrowotnej i szpitalach ratują życie i stanowią kluczowy element opieki nad pacjentem. Jednym z wymaganych obowiązków pracowników opieki zdrowotnej...

Copyright © 2020 Carrox Magazyn