Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznes

Kim jest specjalista SEO i dlaczego warto z nim współpracować

Strategie marketingu internetowego zmieniają się podobnie, jak świat w czasach rewolucji cyfrowej – dynamicznie! Dziś o sile witryny świadczy przede wszystkim skuteczne SEO. Jak je praktykować? Przy pomocy mistrzów z dziedziny SEO! O tym, kim jest specjalista SEO i dlaczego warto podjąć z nim współpracę, dowiesz się z tego artykułu.

O SEO kilka słów

Na początku warto wyjaśnić, co oznaczają te trzy enigmatyczne litery. SEO to skrót od Search Engine Optimization – nazwy strategii, która dąży do podwyższenia pozycji danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Niektórzy określają tę strategię mianem pozycjonowania strony WWW. Aby osiągnąć efekt wysokiej pozycji i częstotliwości wyświetlania, konieczne jest wdrożenie poszczególnych działań w obrębie witryny oraz poza nią.

Działania SEO on-site (w obrębie witryny)

  • optymalizacja kodu HTML tak, aby strona szybko się ładowała i wyświetlała poprawnie;
  • dostosowanie strony do zasad działania algorytmów, które indeksują strony w wynikach wyszukiwania;
  • wdrożenie zoptymalizowanych działań SEO content marketingu;
  • zmiany w strukturze strony poprzez wstawianie linków wewnętrznych.

To tylko część działań, jest wiele innych.

Działania off-site (poza witryną)

  • publikacje w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn itd.);
  • budowanie zaplecza wartościowych linków (link building);
  • content marketing – wpisy i artykuły tematyczne, sponsorowane, blogowe, notatki prasowe;
  • coraz popularniejsze podcasty;
  • wzmianki, opinie, szeptany marketing.

Są oczywiście i inne działania.

Kim jest specjalista SEO

Jak może się domyślasz, specjalista SEO to osoba, która zajmuje się przemyślanym i efektywnym prowadzeniem działań z zakresu Search Engine Optimization. Każdy specjalista SEO powinien być na bieżąco z trendami marketingu cyfrowego, a także aktualnymi warunkami działania algorytmów wyszukiwarki.

Decydując się na współpracę z profesjonalistą z branży SEO, masz gwarancję, że:

  • twoja strona internetowa lub sklep zostaną szczegółowo zbadane poprzez audyt SEO;
  • na podstawie wyników audytu specjalista SEO określi szanse, możliwości wynikające z bieżącego działania twojej witryny;
  • otrzymasz indywidualnie dobraną strategię działań SEO, składającą się z wybranych aktywności on-site i off-site;
  • dostosowana na miarę potrzeb i biznesu strategia SEO zostanie skrupulatnie wdrożona;
  • specjalista SEO będzie na bieżąco weryfikował skuteczność działań SEO, będzie też wprowadzał konieczne zmiany.

Współpraca ze specjalistą SEO zwiększy prawdopodobieństwo pojawiania się witryny na wyższych pozycjach i częstotliwościach w wynikach bezpłatnego wyszukiwania. Oddaj SEO w ręce profesjonalistów, bądź cierpliwy, przygotuj się na inwestycje, a z czasem pojawią się efekty!

Źródło: Quality Factor – agencja interaktywna

Zobacz również

Dom i ogród

Porządki w szafie to dla niektórych przykry obowiązek, a dla innych możliwość zmiany w życiu. Mało kto ma przez cały czas dokładnie ten sam...

Dom i ogród

Gdy w końcu nadchodzi moment, kiedy zakupione mieszkanie jest gotowe i czeka na odbiór, wiele osób daje ponieść się emocjom. Starają się one szybko...

Biznes

Wykorzystywane w działalności gospodarczej instalacje emitujące gazy i pyły mogą mieć negatywny wpływ na środowisko naturalne. Nic więc dziwnego, że wymagają uzyskania stosownego pozwolenia....

Biznes

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych nakłada na przedsiębiorców i administratorów danych szereg obowiązków, które zapobiegają wyciekowi chronionych informacji z firmy. Co można zrobić, by...

Copyright © 2020 Carrox Magazyn